Filipstad finns kvar...

Åå denna låt gör mig galen! Jag helt fast vid den!




Tyvärr Filipstad men så småningom så kommer jag att göra eran kommun 2 invånare mindre.. (Detta är något som jag har velat i flera år!)
Celine börjar faktiskt på att bli större & jag känner att Filipstad dör ut mer & mer.
Jag vill börja om mitt liv & känna livsglädje!
Så på Fredag ska jag titta på en lägenhet i Kristinehamn. Det är en DOCK en 5a, 2 rum för mkt. (Den kommer att kosta ca. 400kr än det jag bet. nu) Hyresvärden ville ge mig 25% i hyra på den lägenheten. Det fanns en 3a på Stenfallet som jag ville titta på men det området passade inte jag in i. (Alkohlister & Knarkare) Nej tack!
Annars så finns det ju fler lägenheter, TITTA är ju Gratis!
Och isf. skulle vi bo nära Karin :)

Jag har fyllt ansökan om restaurang utbildningen så jag får se om jag hinner gå förbi skolan imorn, för dom var tvungen att bevilja.. Fast flyttar jag så ska ju inte det behövas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0