Förkyld

Celine fick vara hemma ifrån dagis idag, genomförkyld och lite varm är hon min stumpa.
Nu sitter hon & myser under en filt framför tvn.
Dagis fick reda på att vi ville säga upp platsen så en dagisfröken fråga om jag hade fattat fel med allmännförskola. -Eeeh nej vi ska flytta till Kristinehamn. :P

Mycket att stå i nu före vi flyttar.. Måste få tag i ansökan om barnomsorg i Khamn.. Hoppas att någon har en Fungerande skrivare. Sen måste jag lägga på till Försäkringskassan för dom tar ju evigheter på sig att betala ut.

Ska tvätta Kl. 12.. Och jag HOPPAS att den andra maskinen är i FUNKTION! Det tar såån tid när man bara har några timmar på sig att tvätta.. Men sen när vi flyttar får vi en HEL dag.. :)



Jag & Celine för ett tag sen..




Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Jag har ingen skrivare, så därför har jag gått till bibblan och skrivit ut. Det är perfekt :)

2010-10-12 @ 12:44:32
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja det går ju ;) Fick skriva ut hos Hyresvärden.

2010-10-15 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0