Fullt ös

Idag kan man ju verkligen inte säga att jag har haft tråkigt.
Det har gått i ett. Fikat på stan, handlat, hämtat ut overall, tvättat, lagat hemmagjord pizza (min lilla pizza bagare hjälpte mig i vanlig ordning) :) Mamma titta förbi en sväng & Annika. Sen hade Celine en kompis här en stund ikv. Men jag har haft en trotsig dotter sen kl. 3 ca. Skrikit åt allt, ingenting duger. Vägra bla. att prova nya overallen. Vägra äta pizzan för hon fick inte sitta brevid Tindra.
Men hon somnade gott vid 8.
Efter det har jag Pratat 2 långa telefon samtal. Skönt att prata med såna som förstår & ser saker & ting positivt.. 

Nu tittar jag på Kungarna i Tylösand. Fast jag stänger nog av tvn nu & går å lägger mig..

Imorn förmidda ska jag gå en lång promenad med Donna..


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0