Ny vecka..

Hej hopp!

Celine cyklade till dagis idag.. och fort gick det..

Försäkringskassan kan göra mej galen ibland med deras sega fart.. Men i mitten på veckan har jag antagligen pengarna. Skönt.
Det blir nog perfekt till Celines overall kommer. (vilket tjat om den där overallen tänker väl ni)
Men jag behöver en tripp till Kstad. Hon behöver Skor & Jacka m.m. också..

Jag ska ringa på en Restaurang Utbildning i Khamn snart, bara klockan blir lite mer. Den är på 2 terminer. Ville man ha Servering B osv. då får man gå en termin till. Det finns ju inga roliga Vuxen Utbildningar i den här kommun! Finns ingenting här, allt dör ut..

Jag hoppas, jag hoppas!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0