Sunday

Var ute med mammas dogs före 9. Brr. Vad kallt det var. Celine cyklade. Jag ska ställa undan den i källaren sen för så fort hon ser cykeln så ska hon cykla.
Tvättar gör jag också.. var tvungen, kisstäcke & lakan.

Till veckan är det mkt som ska fixas.. först & främst prata med hyresvärden så att jag vet hur han hade tänkt med toaletten.
Jag talade om för pappa igår, att jag har varit & tittat på lägenhet. Han tyckte att jag gjorde i rätt en förändring, finns inte mkt här ändå.

GUUD vad är det med GUBBEN där uppe??!! Tidigt på möran & sent på natten också! Men han spikar & spikar hela dagarna! Han har ju bott där uppe säkert hela sitt liv & NU bankar han i flera dar!!


Nej jag lär fortsätta här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0