Tankar..

Det har varit en toppen dag i Khamn. Vi gick runt i affärer & kikade medans vi väntade på Karin. Vi hade inte träffats sen Celine fyllde 2 år så det var riktigt kul.
Och det måste bli oftare!
Hon var med mig och tittade på lägenheten. Det var 2 plans lägenhet. 4 familjshus vad jag förstod. Det kändes inte som lägenhet måste jag säga. Det enda felet var att det var vatten skador på en toaletten så där måste det renoveras totalt. Jag skulle trivas att bo där & framförfallt i Khamn.
Jag har mkt funderingar i huvudet, jag vill verkligen ifrån Fstad. Vet eg. inte vad som säger Stopp?
Hoppas ju verkligen på att jag kommer in på Utbildningen för då tvekar jag ju inte en sekund att flytta.

Nej nu ska jag snart sova.. Jag är helt slut nu..

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0