Vinter kläder

Det är på tiden att köpa Vinter kläder (vet att jag är sent ute) men snön har ju iaf. inte kommit än & hoppas att den inte gör det än på några veckor.
Jag beställde en Didriksson overall till Celine, endast 900:- med frakt. Puuh Men jag lägger hellre pengarna på ordentliga ytterkläder än annat skit. Sen hittade jag en Jacka till mig på Stadium. För 1299:- Den vet jag dock inte om jag har råd till nu. Men jag behöver en bra jacka & skidbyxor. Vi kommer ju inte att sitta inne i vinter precis. ;)

Hösten & Våren är dom bästa årstiderna. Hösten är så fin med alla färger. Också är det skönt när mörkret faller på & man får tända ljus. Våren är ju för härlig när det börjar att bli varmt & grönt & fint ute.

Celine tittar på Alfons & myser i soffan, hon väntar på mormor som skulle komma hit med Chips.. ;)


Trevlig kväll i höstmörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0