Måndag

Åter igen en ny vecka.. Dagarna går otroligt fort. Tiden borde gå sakta eftersom jag bara går hemma. Annars är allt bra. Jari flyttade härifrån förra Onsdan (16/2) Vi kände att det var lika bra. Men vi har fortfarande jätte bra kontankt så det känns toppen. Celine ligger på soffan & tittar på Barnprog. Ca. halv tio ska vi gå ner till stan & fixa några viktiga ärenden. Karin Johansson kommer hit idag. Vi ska möta henne vid bussen 12. Hon ska sova över. Det ska bli jätte kul med besök, vi får aldrig besök :(. Imorgon kommer Monia & Lenitha hit. Monia skulle på möte så Lenitha får vara här medans. Sen ev. följer vi med till Filipstad. Jag är lite sugen på att färga håret lite ljusare... Typ guldblond, vad tror ni?? Jag ska göra mig klar här.. Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0