Våren är så välkommen

Jari kom tillbaka den 4/3. Men han kommer att flytta till Filipstad igen. Jag har stått i valet & kvalet om jag ska flytta tillbaka men jag tror att jag bor kvar.. Känner att Filipstad är ju ingen direkt framtid.. Vill ju att Celine ska växa upp med sin mormor & morfar men 5 mil är ju ingenting. Har fått för mig att flytta ännu längre bort, Mariestad. Så fin stad. Men vi stannar nog kvar här i Khamn, känner mej mer & mer hemma här nu :) & jag har även träffat lite folk som har bott i Fstad. En klasskompis ifrån gymnasietiden bor här t.ex. Jag måste träffa henne någon dag. Det märks att våren är på g.. Solen värmer & snön smälter.. fåglarna kvittrar.. Fast det är fortf. lite kallt i luften.. Satt mot husväggen en sväng igår & mådde gött.. medans Celine lekte i snön, de lilla som fanns kvar.. Må GOTT! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0